Minggu, 10 Mei 2009

We Help Bring Product To You.Low Price High Quality

Saya merupakan seorang wakil pemasaran secara terus dari syarikat yang mengeluarakan produk atau perkhhidmatan untuk dipasarkan ,dan anda boleh menghubungi saya untuk mendapatkan produk atau perkhidmatan yang dipaparkan .Jika dalam laman blog ini tidak memaparkan produk yang anda inginkan.sila hubungi dan saya akan berusaha untuk anda mendapatkannya dengan harga yang amat berpatutan dan tidak membebankan anda dan saya akan pastikan anda mendapat layanan yang terbaik.Terima Kasih Kerana Melawat Blog Saya.

3 komentar:

Hasmadi Husin mengatakan...

saya nak cuba iklankan barangan saya di blog ini.Tq

SEORANG PENOREH GETAH mengatakan...

tulis lah anda anak peneroka dan jenerasi felda...Felda tak bagi tempat ke..untuk bengkel saudara...nampak macam kat tepi rumah jer.....
saudara bawah perlimen PM ....takkan PM tak bantu......
PM sebuk ke......?

Hasmadi Husin mengatakan...

masalah keadaan bengkel bagi saya itu tak penting.bengkel ini baru 2 tahun beroperasi.jika pm tak bantu terpaksalah kita cari jalan untuk membinanya.yang penting saya pastikan quality hasil dari keluaran bengkel ini amat berkualiti.

Sembang Sembang Niaga